
-
kazu
2019-09-14 02:56
Thank you for teaching me. There was a problen with sounds in this lesson. So I couldn't sometimes forcus on the lesson. But I'll review what you taught.

-
Kiyo
2019-08-31 08:27
callanのstage1だったがとても丁寧でわかりやすくて良かった。

-
Layla
2019-08-20 01:58
カラン2受講。急に長くなってきてこちらのしどろもどろが多くなってきたにも関わらずずっと笑顔で付き合って下さいました。発音が綺麗で聞き取り易かったです。熱意もある先生で即お気に入りに追加しました。機会があればまた受けたいです。

-
Taka
2019-08-06 03:29
У этого пользователя нет текстового комментария

-
yoshibee
2019-07-06 01:05
優しくて素敵な先生です。

-
Hisami
2019-06-19 04:50
У этого пользователя нет текстового комментария

-
Dora
2019-05-11 04:47
不错👍

-
Ai
2019-04-29 00:59
カランレッスンSTAGE3受講です。久しぶりだったのですが、安定の気持ちがいいレッスンでした。笑顔も癒されます。またお願いしたいです!

-
Yuri
2019-04-24 02:28
非常に良かった。カラン8。発音がクリアでリズムもよくサクサク進むが褒めてくれるのでやる気が出る。笑顔が良い。訂正もしてくれる。また受けたい。

-
Cyrus
2019-04-20 05:02
Topic Conversation
She asked me a lot of questions and sometimes one was asked before I finish answering previous one. I wanted to do a little more practices to make sentences.